Kontaktujte nás

Na co si dát pozor při výběru virtuálního sídla?

virtuálního sídla je velice důležité kdo nemovitost zkutečně vlastní. Problém může nastat pokud nemovitost nevlastní přímo provozovatel virtuálního sídla, ale třetí osoba. V takovém případě je možné, že klient ztratí nárok na sídlo firmy v nemovitosti z důvodu prodej nemovitosti jinému subjektu.

Souhlas s umístěním virtuálního sídla musí být ověřeně podepsaný majitelem nemovitosti nebo zmocněnec s plnou mocí.

Většina poskytovatelů nabízí smlouvy na dobu určitou od jednoho roku více. Najdou se ale i tací, kteří smlouvy uzavírají na dobu neurčitou. Výpovědní lhůta není stanovena, podmínkou však je, že při ukončení spolupráce již na naší adrese nemá daná společnost zapsané sídlo. Po ukončení smlouvy s poskytovatelem virtuálního sídla začíná celý kolotoč papírování znovu. Je znovu potřeba provést změnu v obchodním rejstříku a dalších místech.

Cena virtuální kanceláře se odvíjí od lokality, stavu nemovitosti i servisu v ní poskytovaném. Při výběru virtuálního sídla je potřeba ohlížet se na technické zázemí poskytovatele tak, aby byly splněny nejen zákonné povinnosti s touto problematikou související.

Pro naše virtuální kanceláře poskytujeme tyto služby:

  1. poskytnutí sídla společnosti
  2. poskytnutí korespondenční adresy
  3. příjem pošty a kurýrních zásilek
  4. podání informace emailem nebo sms o došlé poště a případných návštěvách s nepřetržitým přehledem přes www rozhraní
  5. úschova pošty pro pozdější vyzvednutí klientem nebo jím určenou osobou (podle přání klienta)
  6. přeposílání listovních zásilek 1× týdně (podle přání klienta)

Poskytnutí sídla společnosti, virtuální kancelář Praha

Poptávkový formulář